نگارش کتاب

نگارش کتاب چگونه کتاب بنویسیم و چاپ کنیم؟

هیچ فردی از ابتدا یک نویسنده بزرگ به دنیا نمی آید. بسیاری از افراد اغلب به نگارش کتاب.و نویسندگی در زمینه های مختلف فکر می کنند. اما با تصور اینکه تالیف کتاب نیاز به تخصص و امکانات خاص دارد از انجام آن منصرف می شوند. در صورتی که هر فردی می تواند با اندکی تمرین و رعایت یکسری نکات. اقدام به نگارش کتاب و چاپ آن نماید. هیچ فردی از ابتدا یک نویسنده بزرگ به دنیا نمی آید. و دلیل موفقیت نویسندگان بزرگ نیز شکست های پی در پی و درس گرفتن.از شکست ها و از دست ندادن امید است.

مرحله اول نگارش کتاب و چاپ آن: مشخص کردن هدف خود

در این مرحله ابتدا هدف خود را از نگارش کتاب مشخص نمایید. یک کتاب می‌تواند تالیفی باشد که حاصل تفکرات و پژوهش های نویسنده است. و یا میتواند از نوع گرآوری و یا ترجمه باشد. در این نوع کتابها، مولف اطلاعات مورد نیاز و ضروری راجع به یک موضوع خاص. را گردآوری می کند و در قالب یک کتاب مدون در اختیار دیگران قرار می دهد. و یا یک کتاب ارزشمند و مفید را که به زبان دیگری نوشته شده است.به زبان کشور خود ترجمه می کند.

مرحله دوم : تالیف کتاب

 نویسنده در این مرحله بر اساس هدفی که برای. خود مشخص کرده نگارش کتاب را شروع کرده و انجام میدهد.

محله سوم: ویراستاری متن کتاب

از دلایلی که باعث می شود بسیاری از نویسندگان، مطالب خود را به چاپ نرسانند. ترس از نادرست بودن مطالب و یا وجود مشکلات ویرایشی و نگارشی در متن کتابشان می باشد. و این ترس و نگرانی، مانع بروز خلاقیت و استعدادهای آنها می شود. درصورتیکه پس از نگارش با یک بازبینی ساده و آشنایی اولیه به اصول و قواعد نگارشی. و دستوری می توان این خطاها را به حداقل رساند. البته در صورت وجود مشکلات ویرایشی در کتاب جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. زیرا دلیل چاپ دوم و چاپهای بعدی کتاب با ویرایش جدید، رفع ایرادات کتاب. و ارتقای مطالب می باشد. که امری مرسوم در چاپ و نشر است و به هیچ عنوان نشان دهنده. نقص کتاب و یا کوتاهی نمی باشد.

مرحله چهارم: انتخاب ناشر مناسب براساس کیفیت و هزینه

در این مرحله مولف باید مناسب ترین ناشر را برای چاپ کتاب خود انتخاب کند. که بتواند از کلیه کارهای مراحل چاپ کتاب از صفحه آرایی و طراحی. جلد تا اخذ مجوزها و چاپ کتاب را انجام دهد. انتشارات خط آخر با بهره گیری از تیمی مجرب از متخصصین گرافیکی. و ادبی به بهترین شکل میتواند این امر را به عهده بگیرد. و نمونه کارهای انجام شده توسط این نشر بیانگر این موضوع میباشد.

همین حالا از طریق لینک زیر (ثبت سفارش) با همکاران ما در ارتباط باشید. تا از مشاوره و راهنمایی تخصصی بهره ببرید و کتاب خود را تالیف و به چاپ برسانید.

ما را در صفحات مجازی دنبال کنید و همچنین کیفیت و نمونه کارهای ما رو ببینید.

اگر قصد چاپ کتاب، ترجمه، کتاب شعر، داستان و… را دارید، همین حالا دکمه ثبت سفارش را بزنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

The last comment and 15 other comment(s) need to be approved.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.