چاپ کتاب کودک

معرفی و چاپ کتاب کودک

کتاب کودک  چاپ آن در رده سنی کودکان نیز مخاطب های خاص خود را دارد که در قالب کتابهای تالیفی و ترجمه ارائه می شود. کتاب های کودک به خاطر مخاطب خاص خود بهتر است از تصاویر و اشکال بهره بگیرد تا کار جذاب تر و قشنگ تری ارائه شود.

کتابهای کودک ترجمه شده به دلیل داشتن تصاویری زیبا و قشنگ که از نوع تصویرگری میباشند، کیفیت بهتری دارند و بیشتر مخاطب را جذب میکند. کتابهای تالیفی هم برای اینکه بتوانند در بین مخاطب و عموم موفق باشند حتما باید دارای داستان جذاب همراه با تصویرگری حرفه ای داشته باشند. مطمنن تصویر و شکل در انتقال مفاهیم بسیار مهم میباشد.

کتاب داستان تخم گذاری خوک از سری مجموعه داستان های کتاب کودکان به ترجمه حدیث السادات براتی میباشد که کلیه کارهای آماده سازی آن بر عهده تیم گرافیکی انتشارات خط آخر بود. صفحه آرایی کتاب با بهره گیری از ترکیب دو نرم افزار فتوشاپ و ایندیزاین، انجام شد. ادیت تصاویر با فتوشاپ و صفحه آرایی و گرافیک داخلی با نرم افزار انیدیزاین انجام شد تا کار بسیار خوب و زیبیی برای مترجم آماده شود. کلیه تصاویر و شکل ها از کتاب اصلی استفاده شده تا رعایت امانتداری نیز حفظ شود. ضمن اینکه از تصویرسازی بسیار خوب و زیبایی بهره میگیرد که باعث جذب بیشتر مخاطب نیز میشود.

 

کتاب کودک

چنین کتابهای داستان که از تصاویر بسیار زیبا و مخاطب پسند بهره میبرند، میتواند در بین عموم محبوبیت خاصی پیدا کنند و برای فروش نیز مطمنن موفقیت خوبی خواهند داشت.

اگر قصد دارید در زمینه ترجمه و تالیف کتابهای کودک فعالیت داشته باشید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم در این زمینه را کسب کنید و بتوانید بهترین انتخاب و تصمیم در این زمینه را داشته باشید.

اگر قصد چاپ کتاب، ترجمه، کتاب شعر، داستان و… را دارید، همین حالا دکمه ثبت سفارش را بزنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

The last comment and 8 other comment(s) need to be approved.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.